درباره ما

مختصری در مورد شرکت...

شرکت آسانسور رفاه ثبت شده به شماره 15655 در سازمان ثبت اسناد و شرکتهای تجاری اراک است .عمده فعالیت ما تولید و نصب و مونتاژ پله برقی ، آسانسور و بالابرهای هیدرولیک مخصوص استفاده در منازل ، شرکتها و فروشگاه ها و سیستمهای پارکینگ مکانیزه در انواع مدلها میباشد.

ما که هستیم

در سال 1394 و همزمان با بروز نوآوری های  به وجود آمده در صنعت آسانسور پا به این عرصه گذاشته ایم. 

شرکت آسانسور رفاه ثبت شده به شماره 15655 در سازمان ثبت اسناد و شرکتهای تجاری اراک است .عمده فعالیت ما تولید و نصب و مونتاژ   آسانسور و بالابرهای هیدرولیک مخصوص استفاده در منازل ، شرکتها و فروشگاه ها میباشد.

ماموریت ما

فراهم کردن آسایش شما با بهترین روش و پشتیبانی از تولیدات نصب شده در تمام مدت استفاده شما ، میخواهیم بهترین ها را برای شما اجرا کنیم.

آنچه انجام می دهیم

ساخت و نصب آسانسور و بالابرهای هیدرولیک جهت استفاده در منازل فاقد آسانسور !

طراحی ، نصب و مونتاژ انواع آسانسورهای گیربکس ، گیرلس ، و روملس (MRL)

فروش سیستم های محرک هیدرولیک جهت راه اندازی آسانسور و بالابر های هیدرولیک

طراحی و ساخت انواع پارکینگ های مکانیزه ، مولتی پارکینگ ، صفحه گردان ماشین و آسانسور های خودرو بر .

داستان ما

شرکت آسانسور رفاه ثبت شده به شماره 15655 در سازمان ثبت اسناد و شرکتهای تجاری اراک است .عمده فعالیت ما تولید و نصب و مونتاژ   آسانسور و بالابرهای هیدرولیک مخصوص استفاده در منازل ، شرکتها و فروشگاه ها میباشد. ما در سال 1394 پا به این عرصه گذاشته ایم. رسالت ما خلق آسایش برای شماست! رزومه ما تعداد فراوان کارهای انجام شده ی ما و اخذ رضایت صد درصدی  مشتری های ارزشمند ما است.هم اینک این شرکت با تکیه بر تجربه چندین ساله و نیز دانش فنی مدیران خود ، آماده همکاری با هولدینگ های فعال در زمینه انبوه سازی و اشخاص حقوقی و حقیقی و ارایه بالاترین کیفیت نصب میباشد.
با توجه به سرلوحه و شعار اصلی شرکت که “آسایش مشتریان شرکت آسانسور رفاه ” است این شرکت علاوه بر نصب پله برقی و آسانسور با توجه به احساس نیاز بازار به محصولات متنوع تر و با ذکر این نکته که مدیرعامل شرکت آسانسور رفاه تجربه کار و طراحی انواع سیستم های پارکینگ مکانیزه و نیز اجرای بسیاری از پروژه های مرتبط را عهده دار بوده است محصولاتی با تکنولوژی روز اروپا از جمله پارکینگ های مکانیزه و آسانسورهای ماشین بر در انواع مدلها و نیز صفحات گردان ماشین به سبد محصولات ما اضافه گردیده است . 
هم اکنون این شرکت با جلب نظر بسیاری از دست اندر کاران و مسیولان دولتی در شهر اراک ، ارایه دهنده خدمات سروسی و نگهداری به بسیاری از ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی بوده که ادارات : دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشگاه علوم پزشکی خمین ، اداره آب و فاضلاب اراک ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و شهرداری اراک تنها بخشی از آن میباشد . باعث افتخار ماست که این شرکت در بسیاری از شهرهای کشور دارای پروژه های متعدد بوده و روزانه تماسهای بسیاری بابت بررسی پروژه به دفتر این شرکت ارسال میگردد . 
آسانسور رفاه

چرا ما را انتخاب کنید؟

موثر بودن و خلق آثار جدید و نو و ابتکاری ، در کنار استفاده از فن آوری های نوین از هر چیزی برای ما مهم تر است.

همواره مشتری مداری یکی از رکان اصلی شرکن ماست.

در بیشتر موارد کارفرماهای محترم صرفا دیدگاه کارگردی به آسانسور داشته و به دلیل طراحی اشتباه نوع مکانیزم  آسانسور در مدت کوتاهی متحمل هزینه های بالا میشوند .

ما ابتدا آگاهی کامل را در اختیار شما میدهیم. پس با آگاهی لازم یک عمر در آسایش باشید.

در طراحی محصولات آسانسور رفاه خلاقیت و بهره وری رکن اصلی بوده و مهندسین این شرکت با استفاده از نرم افزارهای مهندسی روز دنیا ، برای هر پروژه به صورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد طراحی میکنند.

تمامی پروژه ها در این شرکت با نرم افزارهای مهندسی طراحی میشوند

به باور این شرکت ، انجام خدمات پس از فروش و ارایه سرویس نگهداری صحیح و با زمانبندی دقیق، ثبت کلیه خطاهای احتمالی و نیز پشتیبانی به موقع ، تکامل دهنده نصب یک آسانسور است

+
پروژه های در دست نصب
share
+
مشتریان ما
heart-icon.png
+
پروژه های انجام شده
cart
استانداردها
award-icon-free-img.png
error:
اسکرول به بالا